website

Ruilen & Retourneren

Niet goed, geld terug

Soms is het bij online aankopen lastig om te zien hoe een product er in het echt uit ziet. Kleur en afwerking kunnen anders zijn dan je verwacht. Of je bent gewoon niet helemaal tevreden. Mochten er mankementen zijn, neem dan eerst met ons contact op zodat we dit voor je op kunnen lossen.

Als je bij ons hebt besteld gaan we er vanuit dat je je beslissing goed hebt overwogen, maar we begrijpen het als het artikel niet helemaal naar je zin is. Daarom geven wij je de mogelijkheid om je product 14 dagen na aankoop te retourneren. Hiervoor rekenen we een handelingsfee van €14,95. Je ontvangt bij een succesvolle retour je aankoopbedrag terug minus deze fee. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

De op maat gemaakte producten worden met een speciale koerier gebracht en gehaald, de retour en handelingsfee liggen hierdoor op € 175,- Dit is niet van toepassing op garantie gevallen. 

Retourtermijn

Blijft een product in de originele verpakking en is het ongeopend na de retourtermijn van 14 dagen? Stuur ons dan tijdig een bericht. Je mag het artikel dan alsnog retourneren en krijgt je aankoopbedrag terug minus de handelingsfee.

Jouw product retourneren

Wil je jouw Royal Vanguard product terugsturen, neem dan contact met ons op. Houd hierbij je ordernummer en het verzoek tot retournering bij de hand. We sturen je na het contact onze retourinstructie. 

Afhandeling

Zodra we jouw retourpakket hebben ontvangen wordt het door onze retourafdeling gecontroleerd op onderstaande voorwaarden. Als je retour wordt goedgekeurd, storten we uiterlijk binnen 14 dagen je bedrag minus de handelingsfee op je rekening.

Voorwaardes

We helpen je graag met je retour, maar let wel op de volgende voorwaarden. Heb je hier vragen over, neem even contact op en we proberen je zo goed mogelijk te helpen. 

  • Het product is onbeschadigd, ongemonteerd en niet gebruikt.
  • Het product wordt in de originele verpakking retour gestuurd, welke is onbeschreven en niet ernstig is beschadigd.
  • De verpakking is compleet, waaronder plastic folie, gebruiksaanwijzingen, zakjes en tempex. 
  • De doos dient netjes te worden dicht gemaakt met transparante tape. 
  • Het product dient aangetekend en verzekerd met track & trace verstuurd te worden. 
  • Het product wat retour verzonden wordt moet goed beschermd zijn zodat het onderweg niet beschadigd. 

    Sommige artikelen worden speciaal op aanvraag gemaakt, hiervoor geldt bovengenoemde uitzondering. Hierdoor vallen deze niet onder het herroepingsrecht. Zie art. 6:230p BW voor meer informatie.

    VEELGESTELDE VRAGEN

    KUNNEN JULLIE MIJ PERSOONLIJK HELPEN?

    Jazeker, dat kan op verschillende manieren! Neem contact met ons op via dit telefoonnummer (073)234-0100, gebruik de livechat die in uw beeld verschijnt aan de zijkant of mail ons. Wij helpen u graag verder!

    WAT IS DE GEMIDDELDE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?

    De levertijd van uw bestelling verschilt afhankelijk van wat u heeft besteld, maar de meeste artikelen zijn op voorraad en dus ook meteen leverbaar. Hier zit een gemiddelde levertijd aan van 4-8 werkdagen. Let op: rondom de feestdagen kan dit afwijken. Voor specifieke vragen helpen wij u graag verder!

    HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

    Wij zouden het enorm jammer vinden als uw bestelling niet naar wens is, en doen er dan ook alles aan om dit te voorkomen. Indien u niet tevreden bent met uw bestelling kunt u eenvoudig contact met ons opnemen en kijken we samen naar de juiste oplossing!