website

Klachten

Wij proberen alle klachten op voorhand te voorkomen, dus die proberen we natuurlijk zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@royal-vanguard.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Wij gaan voor optie 1 en dat is de klachten oplossen.

VEELGESTELDE VRAGEN

KUNNEN JULLIE MIJ PERSOONLIJK HELPEN?

Jazeker, dat kan op verschillende manieren! Neem contact met ons op via dit telefoonnummer (073)234-0100, gebruik de livechat die in uw beeld verschijnt aan de zijkant of mail ons. Wij helpen u graag verder!

WAT IS DE GEMIDDELDE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?

De levertijd van uw bestelling verschilt afhankelijk van wat u heeft besteld, maar de meeste artikelen zijn op voorraad en dus ook meteen leverbaar. Hier zit een gemiddelde levertijd aan van 4-8 werkdagen. Let op: rondom de feestdagen kan dit afwijken. Voor specifieke vragen helpen wij u graag verder!

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Wij zouden het enorm jammer vinden als uw bestelling niet naar wens is, en doen er dan ook alles aan om dit te voorkomen. Indien u niet tevreden bent met uw bestelling kunt u eenvoudig contact met ons opnemen en kijken we samen naar de juiste oplossing!