website

Bestelling & Levering

 

Wij streven ernaar om het bestel- en leverproces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je onverhoopt toch tegen vragen of andere problemen aanlopen, dan kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice.

Levering

Zie je de sfeerhaard waar u al zo lang naar opzoek was? Dan ben je bij Royal Vanguard aan het juist adres. Wij schakelen direct met de fabriek, zonder tussenkomst van andere partijen. Dit is goedkoper voor u en het is een stukje duurzamer. De haarden worden handgemaakt in Europa waardoor de levertijd gemiddeld 8 tot 12 werkdagen bedraagt. Bestellingen die in eind juli en augustus of begin december worden gedaan kunnen mogelijk wat vertraging oplopen. Hou hier rekening mee. Neem contact op voor de actuele levertijd voor de gewenste sfeerhaard. De producten worden gratis tot aan je deur geleverd!

Om er zeker van te zijn dat je product op voorraad is of indien je vragen hebt, kun je altijd even (telefonisch) contact met ons opnemen. Ons service team staat 7 dagen per week klaar om je te woord te staan en helpt je graag bij het maken van de juiste keuze.


Risicovrije verzending

Je pakketje wordt verzekerd verzonden en wordt voorzien van een track & trace code. Hierdoor is het bestellen bij Royal Vanguard via onze website geheel risicovrij. Maak je geen zorgen om verborgen kosten of kosten van verzending, alle zendingen zijn namelijk helemaal gratis bij een orderwaarde van € 100 of meer binnen Nederland & België.

Bestellen

Wanneer je bij Royal Vanguard een van onze producten wil bestellen, dan dien je eerst op de productpagina het gewenste product aan de winkelwagen toe te voegen. Dit doe je door op de knop met "TOEVOEGEN AAN WINKELWAGEN" te klikken.

Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten geselecteerd hebt. Als dit allemaal in orde is dan druk je op de knop "AFREKENEN". Op de informatiepagina dien je de juiste adresgegevens in te vullen. Let goed op dat alle gegevens correct ingevuld worden. Wanneer deze gegevens correct zijn ingevuld kun je op de knop "DOORGAAN MET VERZENDEN" drukken.

De "Verzending" pagina biedt de mogelijkheid om nogmaals de opgegeven adresgegevens te controleren. Verder kun je zien dat iedere zending met een orderwaarde van € 100 of meer helemaal gratis geleverd wordt binnen Nederland & België. Je kunt nu verder door op de knop "BETALEN" te drukken.

Bij de betaalmogelijkheden heb je de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Op Royal Vanguard zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL versleuteling, wat betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.

Betaalmogelijkheden Nederland

  • iDEAL;

  • Paypal;

  • Creditcard;

  • Klarna 

Betaalmogelijkheden België

  • Bancontact;

  • Belfius;

  • Paypal;

  • Creditcard.

Nadat je de juiste betaalmethode hebt gekozen dien je op de "BESTELLING AFRONDEN" knop te drukken, waarna je wordt doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van de door jou gekozen betaalmethode.

Volg de instructies op de desbetreffende pagina op om je bestelling af te maken. Mocht je onverhoopt hinder ervaren bij het plaatsen van je bestelling dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Retour

Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn dan kun je het product zonder opgave van reden simpelweg retour sturen. Let er wel op dat het product in nieuwstaat dient te verkeren.

Heb je vragen over ons retourbeleid? Check dan onze Ruilen & Retour pagina. Als je liever persoonlijk wordt geholpen dan kun je uiteraard gerust contact met ons opnemen.

VEELGESTELDE VRAGEN

KUNNEN JULLIE MIJ PERSOONLIJK HELPEN?

Jazeker, dat kan op verschillende manieren! Neem contact met ons op via dit telefoonnummer (073)234-0100, gebruik de livechat die in uw beeld verschijnt aan de zijkant of mail ons. Wij helpen u graag verder!

WAT IS DE GEMIDDELDE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?

De levertijd van uw bestelling verschilt afhankelijk van wat u heeft besteld, maar de meeste artikelen zijn op voorraad en dus ook meteen leverbaar. Hier zit een gemiddelde levertijd aan van 4-8 werkdagen. Let op: rondom de feestdagen kan dit afwijken. Voor specifieke vragen helpen wij u graag verder!

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Wij zouden het enorm jammer vinden als uw bestelling niet naar wens is, en doen er dan ook alles aan om dit te voorkomen. Indien u niet tevreden bent met uw bestelling kunt u eenvoudig contact met ons opnemen en kijken we samen naar de juiste oplossing!